Pagina's

zondag 29 april 2012

Gehaakte koninginnedag slinger

Heb een koninginnedagslinger gehaakt.
Ik kan hem natuurlijk ook weer ophangen met het aankomende EK.
De winkels liggen boordevol met EK en Koninginnedag spullen.
Maar deze vond ik niet echt decoratief genoeg voor in huis.

Paar bloemetjes gehaakt in de Nederlandse kleuren en vast gehaakt aan een
ketting van lossen.


En zo hangt ie.




Vanmiddag begint in Alkmaar de vrijmarkt al. Dus natuurlijk ga
ik straks even op pad. Ik hoop zo op droog weer.
Maar dat komt vast wel goed.
En morgen natuurlijk hier in de buurt lekker vrijmarkten.
Ben benieuwd naar mijn 'nieuwe' aankopen.

Wat ga jij doen?

Liefs

Ilona

8 opmerkingen:

  1. Hoi Ilona, dat is een leukerd zeg!! Je hebt gelijk, véél mooier dan al dat platic oranje spul.. Het ziet er fris en vrolijk uit bij jou!
    Vandaag al naar de vrijmarkt, leuk zeg!!
    Wij gaan morgen ook naar de vrijmarkt en verder niet teveel plannen.
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie slinger Ilona echt veel leuker dan een uit de winkel. wij gaan morgen ook naar de vrijmarkt waar precies weet ik nog niet amsterdam is zo groot.
    veel plezier op de vrijmarkt en een fijne koninginnedag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke koninginnedagslinger heb je gemaakt. Heel vrolijk. Ik wens je een hele fijne dag op de vrijmarkt.Altijd leuk zo rondstruinen. Kom gerust een bij mij om het hoekje kijken, hoe mijn koninginnedagslinger eruit ziet. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jahh dit is nou echt wat je noemt een stylisch verantwoorde koninginnedag en EK slinger:-) Leuk, staat echt fleurig.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Olá Ilona muito prazer em te conhecer!!
    Seu blog é Maravilhoso!!Parabéns!!
    Marcia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi friend I love your blog always has nice things here,I am from Brasil, hugs...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br tb visit my store and let your opinion about my products.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails