Pagina's

zaterdag 20 maart 2010

Swappen

Ik deed weer mee met een swap, dit jaar een paasswap.
Wat is een swap? Een swap is eigenlijk simpelweg, ruilen.
En op dit forum gaat het om ruilen met zelfgemaakte cadeautjes en in een bepaald thema, deze keer dus de paas.
1 iemand organiseerd de swap en dan word je aan elkaar gekoppeld en dan maar bedenken wat je gaat maken, eigenlijk is dit al het leukste.
En dan maar wachten op DE dag dat iedereen de swap mag open maken, natuurlijk maak je hier foto's van en die plaats je dan weer in je album(picasa) en dan kan iedereen zien wat je gemaakt hebt en wat je gekregen hebt.
Dit is wat ik gemaakt heb.


Een paashaas met bijpassend eendje
een stoffen mandje

detail

een paaskrans
en een vilten paasslinger.

En dit is wat ik gekregen heb van mijn 'swapsister'

Doos vol!


Prachtige versierde vilten eieren op een mandje, echt zo leuk!




Alles bij elkaar.


Lieve eierverwarmers als schaapjes.

De swap was zeer geslaagd!

Fijn weekend iedereen.


6 opmerkingen:

  1. aaah wat leuk !!!! jij bent goed verwend, maar tegelijkertijd heb je ook iemand mega verwend zeg!!!!! heeeel cool !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilona,

    Wat leuk zo'n swap zeg.
    Wat heb je prachtige dingen gemaakt zeg!!!
    En ook mooie dingen terug gekregen hoor!
    Wel spannend lijkt me want ik begrijp dat je het al eerder in huis hebt gekregen.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOooo wat lijkt mij dat leuk zo'n Swapgebeuren! Je hebt prachtige kadootjes gemaakt en je krijgt prachtige kadootjes terug!
    Wat lief dat je dat voor elkaar maakt. Ik vind het heel spannend. Je hebt zoveel lieve dingen gekregen. Maar je hebt ook zoveel lieve dingen geven. In perfect evenwicht! (volgens mij is het leven ook zo bedoeld!)(ik wil ook wel een keer swappen!)Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat heb je een leuke digen gemaakt zeg, je swapsister zal wel erg blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg!
    Was ik maar zo creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig idee, soort jarig zijn maar dan zonder ouder worden!! Hoe werkt dat eigenlijk? kan je je daar voor aanmelden of inschrijven of wordt je daarvoor uitgenodigd? Ook erg leuk om met vriendinnen te doen. Je creaties zien er erg leuk uit, lucky ontvanger...

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails