Pagina's

zondag 29 november 2009

Zomaar wat bakvormpjes

Bij de verzameljaarbeurs te Utrecht had ik 2 bakvormen gekocht, niet omdat ik zo gek ben op bakken of koken maar om plantjes in te doen. Had een idee opgedaan bij een andere blog en ik vond het zo leuk staan.
In de langwerpige zitten 3 hyacinten. Nog even wachten en dan komen ze tevoorschijn.



De 3 'kerstballen' heb ik op gehangen aan een ijzeren rondje en voorzien van een oude kerstboomknijper met kaarsje.



En tot slot, nog even een lief plaatje van een waxinelichtje in een gewoon kopje, leuk effect.
Fijne zondag!


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk ik zie dat we hetzelfde idee hebben gehad, bolletjes in hetzelfde bakvormpje hahahaah..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk leuk, je plaatjes zijn heeeel gezellig, wat was dat leuk he de verzamelaarsbeurs nou van het voorjaar weer;-)

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails